Uczniowie liceum razem z wychowawcami p. M. Knyżewską, p. E. Brodowską, p. J. Kołowajtys oraz p. I. Glazer wyjechali na wycieczkę do Zakopanego oraz XVI Ogólnopolskie Forum Młodzieży Szkół Katolickich w Częstochowie.

Poniżej zamieszczamy zdjęcia oraz wrażenia uczestników.

Ogólnie stwierdzam, że wycieczka była bardzo fajna i udana. Nie dość, że oglądaliśmy górskie krajobrazy wchodząc na Halę Gąsienicową i Czarny Staw, a następnego dnia chodząc po Dolinie Kościeliskiej, to w dodatku spędziliśmy miło czas jako klasa, można powiedzieć całe liceum, ze znajomymi, przyjaciółmi i nauczycielami. Myślę, że taka wycieczka powinna się powtórzyć, bo ja na pewno nie zapomnę jej, ponieważ przełamałam swoje granice, tak jak większość osób na wycieczce i wiem, że jestem w stanie zrobić wiele. Także ta wycieczka dała mi bardzo wiele i jestem szczęśliwa, że na nią pojechałam.

***

W ubiegłym tygodniu klasy Liceum były na wycieczce w górach oraz na Forum szkół Katolickich na Jasnej Górze. Podczas tych kilku dni w Tatrach, mogliśmy odpocząć od zgiełku codziennych spraw, jak również zintegrować się. W czasie naszej wędrówki byliśmy w takich miejscach jak Hala Gąsienicowa, Czarny Staw Gąsienicowy oraz w Dolinie Kościeliskiej czy Staw Smreczyński. Góry pomogły nam jeszcze bardziej poznać samych siebie, swoje możliwości oraz otworzyć się na innych. Na Jasnej Górze spotkanie F.S.K. prowadził ks.Kuba Bartczak, znany „ksiądz-raper”. Usłyszeliśmy tam świadectwa młodych osób, np. Wolontariuszki z Komitetu Organizacyjnego ŚDM, która dzieliła się swoimi przeżyciami podczas ŚDM w Krakowie, Rio i Madrycie. Później odbyła się adoracja oraz Msza Św. w kaplicy Cudownego Obrazu.

W dniach 19-22 września odbyła się wycieczka do Zakopanego. Nasi licealiści razem z wychowawcami przez dwa dni wędrowali po górach i podziwiali piękne widoki. Byli m.in. na Hali Gąsienicowej oraz w Dolinie Kościeliskiej. Po pokonaniu górskich szlaków swoje siły regenerowali na Krupówkach. Uwieńczeniem tej wycieczki było uczestniczenie w spotkaniu Forum Młodzieży Szkół Katolickich na Jasnej Górze. Uczniowie wzięli udział w konferencji, adoracji Najświętszego Sakramentu oraz Mszy Św. .