Dnia 8 maja klasy IIa i IIb pojechały na dwudniową wycieczkę do Torunia. Żeby być na czas uczniowie już o 5:00 musieli wstać. Mimo wczesnej godziny na twarzach młodzieży widniały uśmiechy. Wyjechaliśmy około godziny 6:00. W autobusie jak zwykle była bardzo miła atmosfera. Puszczana muzyka sprawiła,że nawet ponure osoby nabrały energii i dobrego humoru. Po około 6-godzinnej podróży wysiedliśmy. Na dworzw było bardzo gorąco. Od razu ruszyliśmy w miejsce gdzie mieliśmy spotkać się z przewodnikiem. Pierwszego dnia zaplanowany harmonogram składał się głównie ze zwiedzania, co nie zadowoliło uczniów. Przewodnik był bardzo miły. Zwiedziliśmy Starówkę w Toruniu, krzywą wieżę, która zaciekawiła wielu uczniów i wiele innych atrakcji, które na pewno na długo zostaną w naszej pamięci. Największym śmiałkom udało się wejść około 200 schodków,by obejrzeć panoramę Torunia. Kilka osób robiło zdjęcia,by Na zawsze zapamiętać Kopernika. Zjedliśmy obiad i ruszyliśmy dalej. Odwiedzliśmy także muzeum piernika, w którym mogliśmy popisać się swoimi zdolnościami i stworzyć własne pierniki, był to wspaniały pomysł na odpoczynek po wyczerpującej przechadzce po Toruniu. Mimo iż było to muzeum było tam bardzo ciekawie. Zmęczeni całym dniem poszliśmy do hotelu, w którym mieliśmy spędzić resztę dnia i noc. Rozpakowaliśmy się. W naszej grupie znalazło się kilki głodomorów, którzy oczekiwali kolacji. Ruszyliśmy więc z opiekunami na starówkę,by spożyć posiłek. Panie zabrały nas tam też z tego względu,by pokazać nam jak Toruń wygląda nocą. Wyglądał wspaniale, a nastrojowa muzyka dopełniania całości. Jeszcze bardziej zmęczeni znów ruszyliśmy do hotelu. Uczniowie do późnych godzin oglądali telewizje i rozmawiali. Nauczycielom nie bardzo się to podobało jednak chwilę potem wydłużyli nam czas. W pokojach było bardzo śmiesznie. Następnego dnia pobudka była o 8:00. Byliśmy zadowoleni z tego powodu. Zwarci i gotowi ruszyliśmy na śniadanie. Następnie po spakowaniu swoich toreb i walizek weszliśmy do autokaru i pojechaliśmy znowu na starówkę. Tam czekało na nas wiele atrakcji. Podzieleni na kilka grup poszliśmy do escape-roomów. Towarzyszyły nam różne emocje. Strach, radość i smutek. Wszystkie grupy poradziły sobie wspaniale i wykazały się ogromną wiedzą i cierpliwością. Następnie mieliśmy 2h czasu wolnego,co pozwoliło nam na zakupy w mieście. Jedni kupowali zapas ubrań, inni pamiątek, a jeszcze inni ruszyli do restauracji z pysznymi lodami. Na koniec dnia pojechaliśmy do Jump Areny, która sprawiła że byliśmy bardzo zmęczeni. Jedni robili salta a inni wylegiwali się w gąbkach. Była świetna zabawa, szczególnie patrząc na tych co nie bali się wyzwań. Wszystkim zabawa bardzo się podobała. W drodze powrotnej odwiedziliśmy McDonald, a potem znowu 6-godzinna podróż. Na miejscu byliśmy około godziny 22. Wycieczka była super ! Cieszymy się bardzo, że mogliśmy odwiedzić tak piękne miasto jakim jest Toruń.